poniedziałek, 10 czerwca 2013

#40- Ogłoszenia parafialne

poniedziałek, 10 czerwca 2013
Coś mi się wydaje, że posty będą się pojawiać teraz raz w tygodniu. Wiem, że to rzadko, ale na więcej mnie nie stać. Przepraszam... Jak widzicie mam piękny nowy szablon bloga wykonany przez dziewczyny z http://probyszablonowania.blogspot.co.uk/ . Ja jestem zachwycona. Piszcie jakie jest Wasze zdanie. Wiem, że może większość z Was przyzwyczaiła się do Audrey, ale Beatlesi to duża cząstka mnie, więc zamawiając szablon wydawało mi się, że będzie pasować do bloga, jako że jest on w pewnym sensie pamiętnikiem, który odwzorowuje moją osobę... Liczyliście pewniedzisiaj na jakąś opinię z mojej strony na jakiś dany temat, lecz nie mam do tChocolateMilkVlog. Jeżeli nie macie co robić to wejdźcie i obejrzyjcie filmiki. Chłopak naprawdę dobrze gada (taa, bardzo dobre rekomendacje). Mam taki pomysł, by do każdego posta podawać jakiś filmik dnia, czy coś takiego czym chciałabym się z Wami podzielić. Mam nadzieję, że to się przyjmie. I to chyba na razie tyle. Pojawię się tutaj za parę dni. Może nawet jutro. Zobaczymy.
ego głowy. Jutro egzamin z matmy i mimo że wiem, że z tym przedmiotem akurat problemów nie mam to i tak się boję. Tak jak zawsze przed egzaminem... Mam nadzieję,że napiszecie co myślicie o szablonie, bo dla mnie jest strzałem w dziesiątkę... Polecam Wam bardzo jednego z moich ulubionych youtuberów-

Pozdrawiam, Kutnianka.

4 komentarze:

  1. Powodzenia na egzaminie :P


    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i tak najbardziej lubiłam ten przed Audrey. Był najładniejszy i najbardziej nawiązywał do maków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest świetny, choć uważam, że mógł być innego koloru, a tylko Beatelsi czarno-biali :) Ale to już tylko moje zdanie.
    Co do vloggera to znam i rzeczywiście dobrze gada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaał ! Szablon oczywiście super, jednakże wchodząc tu myślałam, że trafiłam gdzieś indziej :D Widziałam Czokleta ale jakoś nie zachwycił mnie na tyle by dostał moją subskrypcję ;) Czekam na następne posty :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Jeżeli chcecie bym weszła na Wasze blogi podeślijcie linka. Będzie mi prościej.

Co jednak nie oznacza, że wyznaje zasadę obserwację za obserwację. Dodaję blogi, które naprawdę mnie ciekawią :)

Pozdrawiam, Weronika

|Polne-Maki| Trochę mody, trochę kultury, książki, filmu, różnych zagadnień (W.) © 2014