sobota, 13 czerwca 2015

#86- "Wish lista" na lato 2015

sobota, 13 czerwca 2015
Witajcie. Lato juz coraz blizej. W Polsce sloneczko niezle przygrzewa od jakiegos czasu, ale u mnie nadal buro i ponuro. Dobrze, ze juz za niecaly tydzien mnie tutaj nie bedzie, bo ta pogoda daje niezle w kosc. Niby czerwiec, a jesienna chandra moze dopasc... Ale nie o pogodzie dzisiaj mowa oczywiscie, a o paru rzeczach bez ktorych nie wyobrazam sobie nadchodzacych wakacji. Mam sporo nowych ubran kupionych z mysla o wakacjach w Polsce, ale jednak zawsze czegos brakuje. Dzisiaj przychodze do Was z taka "wish lista", czyli rzeczami, ktore z checia przygarne w tym sezonie.

1) Wpadlam na pomysl tego posta rozmyslajac o klapkach Birkenstock. Byly wielkim hitem w zeszlym roku, ale wtedy jakos mnie nie przekonaly. Prawde mowiac wydawaly mi sie okropne i nie wiedzialam co ludzie w nich widza, bo to w koncu obuwie pielegniarki. Ale jak to mowia- kobieta zmienna jest i w tym roku ukazuja sie na pierwszym miejscu w mojej "wish liscie". Niestety mam za duzo wydatkow na razie i na oryginalne nie moge sobie pozwolic, ale w tygodniu jade na zakupy i moze wyczaje jakies podrobki (mam nadzieje, bo w zeszlym roku bylo ich od groma, wiec moze teraz tez sa). Krotko mowiac, zmieniam "image" na pielegniarke Tereske.

2) Na drugim miejscu sa biale spodnie, ale z nimi jest juz trudniejsza sprawa. Z jednej strony latwo je dostac, ceny sa przystepne, wszystko super, ale jednak nie jestem pewna czy osobie mojego rozmiaru pasuje takie przykuwanie uwagi do nog. Same w sobie nie sa one zgrabne, a w koncu biel zwraca uwage. Jeszcze sie zastanowie, po przymierzam, bo sa one naprawde ciekawym, latwym do wystylizowanie trendem i dlatego zajmuja zaszczytna druga pozycje.

3) Od paru lat zbieram sie do zakupienie kapelusza slomkowego. W zeszlym roku mialam juz wypatrzony idealny w h&m ze sliczna kokarda w kropki, czy tam kwiatki, ale nie bylo jeszcze wtedy opcji zakupu online, a we wszystkich sklepach byl wyprzedany. Moze w tym roku uda mi sie cos dorwac.

4) Uwielbiam kombinezony. Bardziej na kims innym niz na sobie, bo wszystkie, ktore przymierzalam wygladaja na mnie zle. Znaczy mysle teraz o typowo letnich kombinezonach, z krotkimi nogawkami, bo w tych z dlugimi wygladam chyba niezle. Sa one dostepne wszedzie i strasznie duzo osob je nosi, ale mozemy wybierac z miliona fasonow i wzorow, ze nie oznacza to wcale, ze bedziemy wygladac tak jak wszyscy. Mam nadzieje, ze znajde chociaz jeden, w ktorym bede sie sobie podobac, bo jak nie to smuteczek.

5) I na koniec, jeansowe szorty w stylu "hot pants", lub "mom jeans". Mam juz upatrzone idealne w New Look'u i mimo ze nie czuje sie szczegolnie komfortowo w krotkich spodenkach to te na 100% zagoszcza w mojej szafie juz za pare dni. (kiedy to czytacie zapewne juz je mam)

I to chyba tyle. Moglabym tu wymianiac i wymianiac, ale nie chcecie czytac takiego dlugiego posta. A bez czego Wy nie wyobrazacie swojej letniej garderoby? Co znajdzie sie na Waszej "wish liscie" w nadchodzacych miesiacach? Piszcie. 

Pozdrawiam, Weronika.
(zrodlo zdjec- tumblr, google grafika)

10 komentarzy:

  1. MI akurat nie podobają się klapki Birkenstock, ale szanuję Twój gust ;)
    Moim must have są dżinsowe szorty ;3

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kombinezon, krótkie spodenki i kapelusz słomkowy już mam! :D Klapki mnie nie zachwycają natomiast. Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty w stylu Bikenstock też na początku nie przypadły mi do gustu jednak z czasem się do nich przekonałam. Białe spodnie już od dawna były na mojej liście must have i w końcu takie dorwałam. Przez jakiś czas chorowałam też na kombinezony, doszłam jednak do wniosku, że są zbyt niepraktyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy mam jakąś specjalną listę ciuchów, które muszę kupić przed "sezonem" :P Teraz akurat o niczym takim sobie nie przypominam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, ja też rozglądam się za jakimś kombinezonem :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne to wszystko. :D Aktualnie także czaję się na jakiś kombinezonek. :3 A kapelusz kiedyś taki miałam, kupiłam go za granicą na rynku. :P
    Pozdrawiam. ;)

    http://majorkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon i spodenki to jest to. :D Mam już dwa kombinezony i teraz szukam spodenek. ;p

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi strasznie podobają się białe spodnie, lecz niestety znając mnie, długo by czyste nie były , gdybym je założyła :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  9. Problem z białymi spodniami jest też taki, że trzeba bardzo uważać gdzie się siada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Jeżeli chcecie bym weszła na Wasze blogi podeślijcie linka. Będzie mi prościej. Co jednak nie oznacza, że wyznaje zasadę obserwację za obserwację. Dodaję blogi, które naprawdę mnie ciekawią :) I tyle w tym temacie.

Pozdrawiam, Weronika

|Polne-Maki| Trochę mody, trochę kultury, książki, filmu, różnych zagadnień (W.) © 2014