niedziela, 2 października 2016

#129- Ulubione produkty do ust+ kody rabatowe

niedziela, 2 października 2016
Witajcie. Dzisiaj przychodzę z czymś czego dawno u mnie na blogu nie było, a z postem typowo lifestyle’owym. Właściwie patrząc na to, że piszę tutaj o tak przeróżnych sprawach to chyba Was nie zdziwi temat kosmetyczny. Sama uwielbiam przeglądać tego typu posty, więc jeżeli tytuł Was zachęcił i chcecie się dowiedzieć jakich produktów do ust używam najczęściej to zapraszam.


Jako wielka fanka YouTube, która ogląda wszystkie filmiki z działu „Beauty”, nie mogłam nie słyszeć o firmie Golden Rose w samych superlatywach. Pech jednak chciał, że w moim rodzinnym mieście nie jest dostępna, a tym bardziej już w Wielkiej Brytanii. Jednak przy najbliższej możliwej okazji będąc w Łodzi dorwałam dwie matowe pomadki w płynie , o których tak wszędzie głośno. I cóż mogę powiedzieć... Jak za taką cenę (20 zł) to pigmentacja i utrzymywanie się jest naprawdę genialne. Z tego co mi wiadomo najlepiej sprzedającym się kolorem jest 10, taki „trupi” przygaszony róż, ale ja jednak postawiłam na codzienną pomarańczkę i wyjściowe bordo i od czasu zakupu to właściwie jedyne co noszę na ustach.


Przez bardzo długi czas używałam również szminek i konturówek z Essence. Co do szminek nadal czasami mnie ciągnie. Głównie dlatego, że są dostępne bez problemu i za bardzo niską cenę. Co do trwałości to nijak się ma do tych płynnych z Golden Rose, ale nie ma co wymagać. Co do konturówek to po czasie zupełnie odstawiłam. Zmienili formułę i jak kiedyś były kremowe i przyjemne w użytkowaniu, to teraz mają strasznie tępą konsystencję i nic się nie da z nimi zrobić.


Jestem wierna tym samym produktom na długi czas. Jakoś nie chce mi się wydawać pieniędzy na coś co jednak mi się nie sprawdzi. Zresztą mój codzienny makijaż mi w zupełności wystarcza, a nie wydaję na niego krocie, ale z chęcią poczytam jakich Wy produktów do ust używacie na co dzień, bo jak będą w przystępnej cenie to może skuszę się na zakup (biedni studenci jednak nie mogą tak szastać pieniędzmi). A jeżeli już o tym mowa to zawsze można użyć kodów rabatowych od Rabble, które pozwolą Wam zaoszczędzić pieniądze np. w Douglas, lub w Sephorze.

Pozdrawiam, Weronika. 

8 komentarzy:

  1. Ja do ust używam bardzo mało produktów i zazwyczaj są to balsamy nawilżające. Te pomadki od dawna bardzo mnie ciekawą :)
    bemystrength..

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz na promocji w Rossmanie, chce kupić jakieś produkty z GR :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. GR faktycznie zdobylo wiele zwolennikow, w tym mnie, ale numerek 10 do ulubiencow nie należy - wygladam w nim tragicznie :)
    Z Essence mam swoją ulubioną 'siódemkę' Natural Beauty - idealny na codzień, towarzyszł mi także na mojej studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadki z Golden Rose, moim faworytem jest 11 ale od dłuższego czasu poluję też na 10 :)


    Oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciągle poluję na te pomadki z Golden Rose ale wciąż mam inne wydatki a kusi mnie właśnie ten nr 10 :(

    life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham pomadki z golden rose, najchętniej bym kupiła wszystkie :D Aktualnie posiadam matte crayon numerek 21, 19 i 7 :) Poluję na longstay numerek 11, ma śliczny kolorek ;) Twoje też są piękne <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nie znam osoby, która nie polecałaby tych płynnych pomadek z GR :)
    We wtorek będę w Rossmannie i na pewno zobaczę konturówki z Essence, o których wspomniałaś ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zamiar kupić szminki z Golden Rose teraz na promocjach w Rossmannie ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Naprawdę wiele dla mnie znaczy.
Jeżeli chcecie bym weszła na Wasze blogi podeślijcie linka. Będzie mi prościej.

Co jednak nie oznacza, że wyznaje zasadę obserwację za obserwację. Dodaję blogi, które naprawdę mnie ciekawią :)

Pozdrawiam, Weronika

|Polne-Maki| Trochę mody, trochę kultury, książki, filmu, różnych zagadnień (W.) © 2014